Tekst als je het nodig hebt

Het is weer zo laat. Na veel gesteggel is je campagnevoorstel goedgekeurd. ‘Ga het maar uitvoeren. Volgende week klaar?’ Je hebt al zo vaak gezegd dat het tijd vraagt om goede teksten te produceren.

Tekst als je het nodig hebt

Soms is goed nieuws slecht nieuws. Als je contentmedewerkers nét allemaal op een project zitten, maar die nieuwe campagne natuurlijk direct aangezwengeld moet worden. Je voelt de hete adem van je directeur al in je nek.

Wat doe je dan?

Ga je zelf zitten stoeien?
Dat moet dan op je vrije avond, want op de zaak heb je wel iets anders te doen.
Gaat je partner weer zeggen dat je te veel bezig ben met je werk…
Eigenlijk hou je helemaal niet van schrijven.
Dat lege scherm is echt niet inspirerend.
Je kunt wel uitleggen wat je wilt hebben, maar om er zelf nou de juiste woorden voor te vinden.
Waar vind je tekst als je het nodig hebt?

Regel RedactieKracht

Het zou toch prettig zijn als je die onproductieve tijd voor het witte scherm kon benutten om te doen waar je wél goed in bent?
Zakelijk gezien is het ook profijtelijker. Je werkt tenslotte waar je werkt vanwege jouw specifieke talent.
Niet om tekst te schrijven.

Vraag mij om jouw tekst te schrijven. Spelen met woorden is mijn werk.

Stuur een briefingsformulier en probeer RedactieKracht eens uit.
Schrijven is mijn talent en jij hebt wel iets beters te doen.

Wat let je nog?

Bel of mail me voor tekst als je het nodig hebt. Bij een kop koffie wordt snel duidelijk of ik iets voor je kan doen.

 

Marja luistert heel goed en vraagt door zodat ze zich een duidelijk beeld vormt van wat en hoe ik wil communiceren over Incredible roses. Dit resulteerde in mooie webteksten en een brochure voor klanten.

Willianne Sluiter - Incredible Roses