Zakelijk boek schrijven

Wil je een zakelijk boek schrijven?

Je kent je vak en je hebt je collega’s en klanten iets te vertellen. Een boek zou een perfect middel zijn om jezelf als expert in de markt te zetten, om je personal branding en marketingstrategie te ondersteunen. Maar hoe doe je dat, een zakelijk boek schrijven? RedactieKracht kan je daarin de weg wijzen.

Je hebt hart voor je vak. In de loop der tijd heb je een heel eigen visie ontwikkeld, waarmee je al veel mensen van dienst bent geweest. Je zou er wel een boek over kunnen schrijven. Een eigen boek zou niet alleen een leuke extra bron van inkomsten zijn, maar je ook professioneel ondersteunen; bij het leggen van nieuwe contacten op netwerkbijeenkomsten of als extraatje bij die lezing waarvoor je laatst bent gevraagd. Maar hoe doe je dat, een boek schrijven? Een professioneel boek, vraagt een professionele aanpak. Ik help je graag met mijn RedactieKracht:

Het vormgeven van je boekconcept 

  • Afbakenen van het onderwerp
  • Vaststellen van de lijn van je betoog
  • Komen tot een hoofdstukindeling
  • Bepalen van de structuur van de hoofdstukken

Het schrijfproces

  • Voorbereiding/research om je boek te schrijven
  • Vinden van je persoonlijke schrijfstijl
  • Zorgen voor schrijfdiscipline

Een uitgever benaderen

Deze producten zijn deels ondergebracht in Boezzt, for books & business, waarbij Marja Duin Redactiekracht samenwerkt met Linda Krijns. Zij is content-marketeer en heeft veel ervaring met het inzetten van publicaties als onderdeel van  de marketing strategie.

Wil je een zakelijk boek schrijven? RedactieKracht helpt je om dat professioneel aan te pakken.

 

Neem contact op voor redactionele begeleiding op maat.Marja Duin RedactieKracht